1. Charlot

Afgelopen Moederdag bij Ome Nick geweest.
    In het verleden er al een keer met een vervelend gevoel vandaan gekomen, maar aangezien het voor ons op loopafstand is en ze een 'vernieuwd' concept hebben hadden we zoiets van we geven het nog een kans. Helaas. Het enige wat vernieuwd schijnt te zijn, zijn de prijzen, deze liggen een stuk hoger. Dramatisch personeel! Na tien minuten (terwijl het niet druk was) kwam een medewerker vragen of we wat wilde drinken. Een kwartier later kwam men bestelling opnemen. Drie kwartier later, we zaten ondertussen een uur en het drankje was ook al een tijd op, kwam er een medewerker vragen waarom we nog geen pannenkoek hadden, aan ons. En we zaten nog wel aan het tafeltje voor de bar/keuken, waar genoeg personeel stond. Bij een check bleek onze bestelling (het papiertje uit de computer op de grond te zijn gevallen. Na aangeven dat het voor ons nu niet meer hoefde kregen we een briesende, rood aangelopen medewerker die met ons in discussie ging dat we dit niet konden maken en dat het toch zeker niet zijn schuld was... Oh, en ome Nick was zelf ook aanwezig, maar deed alsof hij niets hoorde.
    Ome Nick, nooit meer!