1. Nieuw restaurant; leek veelbelovend... Ons erg tegengevallen. We hebben ruim 2 uur moeten wachten tot ons hoofdgerecht. Achteraf kregen we pas te horen dat dit was vanwege 'opstartproblemen'. Voorgerecht besteld (2 van ossenhaas; tartaar en carpaccio); zat geen carpaccio bij; toen we dit bij het afrekenen aangaven werd gezegd dat de carpaccio inderdaad op was. Was wel prettig geweest dit te horen bij de bestelling van het gerecht. Als hoofdgerecht zeeduivel met uitgebakken spekjes en rivierkreeftstaartjes besteld; ook hier ontbraken de spekjes en lagen er garnalen voor in de plaats (en was de vis niet meer warm). Ook dit werd niet verteld. Toen we dit zelf aangaven werd gezegd dat we het eerder hadden moeten zeggen tijdens het gerecht. Er was echter niemand van de bediening in de buurt. Veel mensen in het restaurant zaten elkaar aan te staren met lege glazen en lege borden. Hopelijk wordt dit verbeterd, anders verwacht ik niet dat men op veel klanten kan rekenen. Voor ons in ieder geval geen herhalingsbezoek waard.

5,7