Op dit adres zit nu: Pinto Thai

1. Leo 1744 punten

Via de AH-restaurantactie gegeten bij De Pannenkoek in Enschede. Het gaf ons een wat dubbel gevoel: we hebben prima gegeten, maar toch... Als je kenbaar maakt dat je via de AH-actie komt, krijg je een beperktere menukaart, waarboven staat: driegangenmenu € 25,- Maar de gewone menukaart ligt ook op tafel, en iedereen kan uitrekenen dat de duurste gerechten van het driegangenmenu samen nooit méér dan € 20,50 kosten. Hoezo dan driegangenmenu € 25,-?

Eenmaal over die irritatie heen, hebben we er een aangenaam uurtje gezeten. Nachos en tomatensoep waren onze voorgerechten. Niks mis mee. De pannenkoeken (gehakt, pizza) waren zelfs verrassend lekker! En ook het toetje - we hadden allebei het karamelijs- was prima. Hartelijke gastvrouw, huiselijke sfeer, allemaal best wel oké.

Uit mezelf zou ik in een pannenkoekenrestaurant niet zo gauw een driegangenmenu bestellen. Via de AH-actie doe je dat dan een keer wél. En dat beviel eigenlijk heel goed. Toch een beetje jammer van die misleidende prijsstelling op de menukaart, want reken maar mee: Nacho's 4,50, Gehaktpannenkoek 11,50, Karameldessert 4,50, dat is samen 20,50 en geen 25,-

1. De Pannenkoek
    Van restaurant

Beste gast, bij het reserveren via restaurantactie.nl had u het menu en de prijs al kunnen zien.
    Mocht u vooraf de pastasalade, of als hoofd de verrassingspannenkoek of als nagerecht het dessert vd dag had genomen was u zelfs voordeliger uit geweest. Een menu is altijd een gemiddelde prijs.
    Bedankt voor het compliment over onze pannenkoeken, daar doen we het voor! Graag tot ziens!
    Gastvrije groet,
    De Pannenkoek & Tosti-Tijd