1. Ik heb spijt dat ik vandaag eten heb opgehaald bij hun. De bediening was erg slecht en voor een paar kroepoek wat ze hadden gepresenteerd voor de wachtenden om te snoepen moest ik zelfs 2,50 euro BETALEN???

1,1

1. Beste F.M van Heije,

Het klopt niet wat u hier vertelt over de kroepoek. De schaal kroepoek op de balie mag de wachtende klant gratis eten, je mag zoveel snoepen als je wilt en we vragen er nooit geld voor, de klant mag zelfs een hand vol kroepoek meenemen voor onderweg, maar zodra je een zak bestelt en meenemen naar huis dan moet je wel voor bestalen, dat is logisch toch, kroepoek staat ook op de menulijst en het kost €2,25 per zak.
    We willen graag weten wat er verder niet naar wens was over de bediening zodat we daar op kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten,
    Ni Hao

2. Wat je zei over de kroepoek was leugens ! Een oude meneer mag wel een handje vol kroepoek mee nemen bij zijn bestelling maar zodra ik ook het zelfde vraag wordt geld geeist ??? Is dat klanten binding ?? Nee, het is weerstoten !! En nog een ding dat me dwars lig dat ik één uur moeten wachten voor een portie fu yung hai ??? Ja hallo, wees een beetje normaal ja..! En het smaakt ?? Ver van Fu Yung Hai...!!!

3. Jammer dat u het zo ervaren heeft bij ons. Al sinds 1992 is Ni Hao een begrip in Coevorden, we doen altijd onze uiterste best om het iedereen naar wens te maken en vinden het spijtig te horen dat u een andere ervaring heeft gehad.

Met vriendelijke groeten,

Ni Hao