1. Ik kom regelmatig eten bij de wok de Mallejan.Ben het met de klachten eens dat de bakken vaak leeg zijn en het eten vrij lauw is, heel jammer dat hier in al die tijd nog steeds niets aan veranderd is, want deze klachten worden al heel lang gemeld.
    Dat er vooruit betaald moet worden kan ik heel goed begrijpen, ik weet dat er in het verleden heel vaak mensen weg gingen zonder te betalen! Schoftelijk, maar het gebeurde. En bij restaurant vandaag is het ook vooruitbetalen, ik heb daar alle begrip voor, zo is er veel meer zicht wie er heeft betaald en dus niet zo maar de deur uit kan lopen zonder te betalen. Dit hebben ze heel goed gedaan en zal zeker in hun opbrengsten te merken zijn, maar dan mag daar ook nu wel wat meer gelet worden dat de bakken vol zijn en het eten goed warm is!!! Zelfs drinken pakken vind ik ook geen probleem. Hopelijk wordt er nu wel eens iets aan klachten die geplaatst worden op deze site gedaan, want de mensen reageren toch niet voor niets.
    Verder veel succes. Wij komen zeker terug.