Op dit adres zit nu: SoHo

1. J.pluister

Teleurstellend. Wat een "lekker uit eten' avondje zou worden viel in de praktijk toch erg tegen. Van te voren op de website gekeken en het menukaart zag er veelbelofend uit. Het restaurant is sfeervol en de bediening is attent en vlot. We zaten aan een 2 persoons tafeltje (stuk of 5 naast elkaar) wat toch wel erg krapjes naast het buurtafeltje staat, je kan zo van de buurman zn bord eten. Voorgerecht smaakte prima, we hadden beide de tonijn sashimi. Als hoofdgerecht had mijn vrouw carpaccio salade waar tussenin een donker verpieterde plantje met wortel en al tussen lag. Daar wel een opmerking over gemaakt maar dat werd met een "vergeten groente" en "iets van kool ofzo" overheen gepraat. Dessert was heerlijk.

Zonde van ons gekregen dinerkaart en voor ons nooit, maar dan ook nooit meer rumors ☹️

3,9