1. Elke keer weer een adres waar je goed kunt lunchen tegen betaalbare prijzen en met super aardige bediening.

Vorige recensies van osmen27

• Heerlijk eten op een verwarmd terras en met een super vriendelijke bediening tegen zeer betaalbare prijzen. Van harte aan te bevelen.

• Op het mooie terras aan het gezellige Munsterplein kun je hier uitstekend lunchen tegen zeer betaalbare prijzen en met een geweldig attente en vriendelijke bediening.

• Voor een smakelijke lunch tegen betaalbare prijzen kun je hier prima terecht. Voeg daarbij de redelijke bediening en de goede sfeer, dan begrijpt U waarom wij dit adres aanbevelen.

• Zondag op een van de mooiste pleinen in Nederland, het Munsterplein, voortreffelijke lunch genuttigd: vers bereid kippenpasteitje in heus pasteibakje met een begeleidende frisse salade en een heerlijke maaltijdsalade met vis en brood.
    Het geheel werd gecompleteerd door twee heerlijke kopjes koffie en frisdrank.
    Een adres om aan te bevelen.

• Aan een van de mooiste pleinen van Nederland ligt dit etablissement waar wij heerlijk hebben gelunched in een mooie en sfeervolle omgeving. Het duurde wel eventjes, maar verder was het allemaal in orde. Voor ons een gemiddelde prestatie op een mooie middag in november!

6,7
  • Heerlijke lunch en de attente bediening i.c.m. de snelle opdiening van spijs en drank was goed.

Hier kom ik zeker terug.