1. Als eerste vond ik het erg storend dat de jongen die de drankjes kwam brengen. Bij ons eerst 1 glas neerzet, vervolgens bij de tafel langs ons wijn gaat inschenken en dan pas bij ons het 2de drankje neerzet. Niet echt gastvriendelijk vond ik. Op het eten moesten we erg lang wachten. Een aantal bonnen waren tegelijk met de tafel die langs ons stond opgehaald. Maar zij kregen het eten elke keer veel eerder, terwijl wij lang moesten wachten. Dat is nog niet alles. We zaten als laatste onder in het restaurant en het was ook boven al erg leeg gelopen. Maar toch moesten we heel lang wachten op ons eten. Je zou verwachten dat het sneller zou gaan dan.
    Als laastste was ik gister ook jarig. Er is, hoorde ik, voordat we gingen eten nog gebeld dat ik jarig was en gevraagd of hier iets mee gedaan kon worden. De persoon aan de telefoon zou het bij de reservering erbij zetten. Dit heeft het zusje compleet naast zich neergelegd. Ze hebben ook niet aangegeven dat ze er niks aan zouden doen. Erg jammer. En al met al was de kwaliteit van het eten dit keer ook erg onder de maat. Maar goed. Erg jammer dus. Een tip als jullie ooit gehoord hebben van Sell the Experience?? Zo niet, dan zou ik daar maar eens naar kijken... kunnen ze in Venray wel gebruiken.

5,1