1. Een restaurant met middelmatig eten, niet wat je zou verwachten voor de prijzen die er worden gevraagd, prijzen van een chiquer restaurant. Weinig klantgericht personeel. Vrijwel alle gasten waren echtparen van 55+; je voelt je als jongere gast enigszins 'out of place'. Wat ook komt door de bakjes met o.a. - ongevraagd geserveerde papperige witlof en slappe gebakken krielaardappeltjes. Iets waar andere gasten heerlijk van smulden overigens. Diverse oudere stellen rondom ons vonden het ook geen enkel probleem om luid te telefoneren of zelfs de telefoon met speaker op tafel te leggen. Niemand van het personeel die ook maar op het idee kwam dat dit storend kan zijn voor andere gasten.

Personeel laat gebruikte borden eindeloos lang staan en pleurt een besteld drankje gewoon op tafel tussen borden en bakjes die overduidelijk horen te worden afgeruimd. Bij het afrekenen ronduit onbeschoft behandeld, toen gevraagd werd of voor het pinnen moest worden meegelopen of dat bij de tafel het pinapparaat kon worden gebruikt. 'Ik ben geen buschauffeur, dat zou wel erg onhandig zijn voor ons,' was het bizarre antwoord van de meneer die ons hielp. Voor alle duidelijkheid: we stellen - volgens mij - geen bizarre eisen, maar verwachten normale klantvriendelijkheid en een betere prijs-kwalitiet verhouding. Al met al is dit restaurant met een hoog 'ons kent ons-sfeertje' geen aanrader. Tenzij je er geen bezwaar tegen maakt om ruim 100 euro neer te tellen voor een gemiddelde maaltijd voor twee.