1. Wij zijn met een groep van 6 gaan eten bij Li's Garden. Sfeer is gezellig, maar gedateerd. Daarnaast hingen er lampen boven de tafels met spinnenraggen en een laag stof. De keuze uit het eten was zeer beperkt. Er was geen grill aanwezig, enkel een wok, met een kok waar geen lach van af kon. Het eten was oud, droog, koud en smaakloos. Het vlees zag er onsmakelijk uit. Daarnaast werd er zeer gretig gebruik gemaakt van vet. Bij het aanspreken van de kok hierover werden wij haast genegeerd. De beste man leek ons wegens taalbarrière niet te begrijpen, of wilde ons niet begrijpen. De bediening was vriendelijk, maar erg ongeïnteresseerd. Er werden verkeerde drankjes geleverd en ook de gebruikte borden werden niet opgehaald, wat resulteerde in grote stapels op tafel. Er waren maar twee groepen gasten aanwezig, waaronder ons, dus erg druk kon het niet zijn. De prijs is erg duur voor de kwaliteit en variatie van het eten/ drinken. Sanitair schoon, maar veel defect. Daarnaast was de handzeep geen handzeep, maar afwasmiddel. Voor ons absoluut geen tweede keer. Niet voor herhaling vatbaar, geen aanrader voor anderen die hier van plan zijn uit eten te gaan.

2,4