1. Glas kraanwater wil dit restaurant niet schenken. Met mijn moeder van 80+ gisterenavond gegeten in dit restaurant. Een glas kraanwater werd met hele, hele grote moeite en zeer veel discussie geleverd. Niet meer van deze tijd! Reden: er wordt niet aan verdiend!!! Klaarblijkelijk gaat het niet goed met dit restaurant: interieur is compleet versleten, het papier servet van inferieure kwaliteit, geen tafel laken, lampen zonder peertjes, etcetera!

1. Voor iedereen geldt bij ons dezelfde regel. Dit staat ook duidelijk vermeld in onze menukaart: 'kraanwater wordt alleen geschonken bij minimaal 1 consumptie per persoon, of bij een karaf/fles wijn' Dat sommige mensen zich 'meer' voelen dan anderen, en een voorkeursbehandeling willen, is niet ons probleem. Iedereen wordt bij ons gelijk behandeld. Mijn medewerkster heeft dit netjes uitgelegd. Ze kwam overstuur naar mij en zei dat deze mensen 'kwaad' op haar werden. Ik ben daarna zelf naar de tafel gegaan en heb gezegd dat zij dit niet kwaad bedoelde, maar dat dit een hele normale regel is die altijd al van toepassing is bij ons. Dit liep uiteindelijk ook uit op een discussie. Ook heel flauw maakte deze van deze man om ook nog eens te zeggen 'ik wil graag met creditcard betalen, dan betalen jullie extra kosten'