Op dit adres zit nu: Pasta Corner

1. Retro inrichting, kringloopachtig servies en aantrekkelijke taarten in de vitrine stemmen hoopvol. Echter het chagrijnige klantonvriendelijke personeel is de absolute domper. Totale desinteresse voor de klant, geen vriendelijke lach en alles lijkt teveel. De voordeur staat open (het is buiten 4 graden) en het verzoek om de deur dicht te doen, maakt dat onze tafel nog onvriendelijker wordt bejegend. We bestellen - nadat de bediening haar telefonische privé gesprek na een kwartier beëindigd - met 4 personen een proeverij (3 taartjes pp naar keuze met koffie of thee) en krijgen allevier hetzelfde! We mochten niet kiezen, dus de beloofde verscheidenheid ontbreekt. De porties zijn erg klein (vult voldoende, maar prijs/kwaliteit verhouding klopt niet) en je koffie heb je met twee slokken op. Heel jammer van het zaakje, heeft veel meer potentie. Een absolute afrader, door de klantonvriendelijkheid en het ontbreken van elke vorm van service en gezelligheid, ga je ontevreden naar buiten en denk je 'hier kom ik nooit meer.' Besteed je geld liever bij een gezelliger etablissement, zijn er genoeg van in Maastricht!