Op dit adres zit nu: Negentien23

1. Marc Fluttert

De inrichting is jaren tachtig met sfeerloze verlichting. Bij binnenkomst was het niet aangenaam warm, fris zelfs. De hoofdingang werd gebruikt als leveranciersingang voor een bruiloft in naastliggende zaal, waardoor de deur constant open stond met tocht tot gevolg op de toch al niet aangename temperatuur. Bediening was vriendelijk, maar matig. Serveerster gevraagd het stemvolume te reduceren tijdens de conversatie met de naastliggende tafel (we konden elkaar nauwelijks verstaan). Muziek was slechte kwaliteit restaurantmuziek en de CD hebben we helaas 2 keer gehoord. Het eten was prima kwaliteit, maar geen dessert genomen wegens koude voeten en handen. Bij afrekenen bekende de serveerster dat de klachten bekend waren, maar er geen actie werd ondernomen door management. Prima voor in de zomer (buiten op terras), maar binnen deze locatie mijden.