Op dit adres zit nu: Montimar

1. Met de vriendengroep hier gaan eten. Ik stond te kijken van de grote ruimte, maar dat was niet storend en deze was gezellig en leuk aangekleed. Vriendelijk personeel terwijl ik vind dat bij binnenkomst de ober wel mee mag lopen naar het tafeltje en niet zomaar zegt; daar achter in de hoek hebben wij voor u gereserveerd!
    Het eten was netjes en bijna iedereen vond het ook lekker smaken. Ik had als voorgerecht gegratineerde oesters, dat viel wel tegen. Er lag nog een klein stukje kaas op en de mosselen lagen te badderen in een bad van half gesmolten kruidenboter (is niet echt wat je zegt gegratineerd). Wij waren met 8 personen en kregen bij het hoofdgerecht 1 heel klein schaaltje rauwkost en een wat groter schaaltje friet. Deze portie hadden ze ook beter in 2-voud op tafel kunnen zetten.
    Het dessert was lekker en veel (twijfelaar).

Al met al hebben wij wel genoten van een gezellige avond en is deze voor herhaling vatbaar.