Op dit adres zit nu: La Base

1. Gegeten met een sociale bon. Geen dranken kaart aanwezig i.v.m. het vaak wijzigen van de kaart. Op de gok, een huiswijn genomen; prima wijn en goed gekoeld! Geen idee wat de kosten zouden zijn, maar €30 voor een flesje basic huiswijn, is aan de prijzige kant.

Prima eten verder. Lekker voorgerecht met kip gehad. Modern restaurant, hip en daar ook de prijzen op aangepast. Porties zijn ruim voldoende, maar staan niet in verhouding qua prijs kwaliteit.

Klant is geen koning, maar de service van de beste heer is beroerd. Met 14 graden buiten, staat de deur open. Mijn vriendin zat op de tocht en vroeg of de deur dicht kon. Zonder enig begrip te tonen, was het weer woord; soms kan die dicht, anders wordt het hier bloed heet. Tip; bied gewoon een andere tafel aan, nu konden wij hier alsnog zelf nogmaals om vragen.

6,3