1. Een en al uiterlijk vertoon! Niet alleen het interieur maar ook het Plateau de fruits de mer, prachtig om te zien, maar absoluut geen verse vis. Het rook al verdacht sterk en bij de 1e hap proefde ik al dat 4 van de 6 soorten schaaldieren niet vers waren, doorgekookt, taai en tot overmaat van ramp stonk de 1/2 kreeft zo erg dat je er geen hap van durft te nemen. Bij het personeel geklaagd, het plateau teruggegeven met de klacht dat de vis echt niet vers was, de kreeft stonk en de scheermesjes taai waren. Ober komt terug en zegt dat de kok de klacht niet herkent en dat er niets aan de hand was met de vis.ik kon de helft van de prijs (30 euro p.p.) laten betalen en kreeg een fles wijn mee. Ik heb gezegd dat ik geen cent wilde betalen, had alleen een paar mosselen en 2 oesters gegeten en dat ik ook geen fles wijn hoefde maar dat het toch vreemd is dat de kok zelf zijn gezicht niet liet zien en de klacht totaal niet serieus neemt. Na een half uur wachten kreeg ik de rekening, het gerecht was eraf gehaald maar geen excuses, nada!! Ik raad het iedereen af om hier vis te bestellen (de coquilles bij de paprikasoep waren ook bedorven) want het eten en de reactie van de kok is ziekmakend!

1,5

1. Wir waren ebenfalls da. Die Damen schienen enttäuscht und haben sich sehr beschwert. Das war unangenehm zumal sich das Personal sehr bemüht hat. Wir haben trotzdem das Gericht fruit of the Mare fuer den naechsten Abend bestellt und reserviert. Alles war frisch und sehr lecker. Das Personal aufmerksam und schnell. Obwohl die Damen uns durch Gestiken andeuteten nicht zu bestellen, können wir diesen Bericht nicht bestätigen . Wir sind hervorragend bedient worden mit gutem Service, frischem und leckerem Essen in einer sehr schönen Atmosphaere. Wir können das Sea Side empfehlen.

Vrije vertaling Eet.nu

Wij waren er ook. De dames leken teleurgesteld en hebben zich zeer beklaagd. Dat was zeer ongemakkelijk, aangezien het personeel veel moeite heeft gedaan. Wij hebben toch ook het gerecht fruit of the mare voor de volgende dag besteld en gereserveerd. Alles was vers en erg lekker. Het personeel was attent en snel. Hoewel de dames ons hebben afgeraden dit te bestellen, kunnen wij hun ervaring niet bevestigen. Wij zijn goed bediend, vers en lekker eten in een mooie ambiance. Wij kunnen Our Seaside aanbevelen.