1. Dit was onze vierde keer uit eten bij Promessa. Omdat wij altijd erg te spreken zijn over dit restaurant hebben wij hier afgelopen week voor mijn verjaardag gegeten. Maar wat viel deze avond voor ons tegen. Het begon bij een ontvangst waarbij een dame met lijst niets zei en naar onze tafel wees. De bediening is na het opnemen van het eerste drankje, voor- en hoofdgerecht niet meer uit zichzelf bij ons aan tafel gekomen. Bij het serveren van drank en gerechten werd geen woord gezegd. De borden werden voor onze neus gezet, waarna de bediening in alle stilte weg liep. Dit gebeurde ronde na ronde, waardoor wij geen zin meer hadden om in deze sfeer nog een toetje en koffie na te nemen. Echter vonden we het eten erg lekker, punten voor de kok. Maar dat de bediening ons voor ons gevoel links heeft laten liggen zijn we niet gewend van Promessa. Wij vonden het personeel erg klantonvriendelijk. Promessa is voor ons hierdoor niet meer voor herhaling vatbaar. Erg jammer.