1. Voor ca. de 3e keer gaan eten bij Il Forno. Deze laatste keer is ons allebei erg tegengevallen....
    We moesten een half uur wachten op voorgerecht waarvan een aangebrand broodje, de muziek was net kerkmuziek en daarna eentonige saaie muziek. Heb gevraagd of ik in en Italiaans restaurant ben, want qua muziek en inrichting was er nix van te merken. Muziek werd toen wel aangepast .
    Het hoofdgerecht kwam pas 1,5 uur na binnenkomst. De kok was op vakantie, ja dat hebben we gemerkt. Het hele hoofdgerecht viel erg tegen van mij: allerlei stukjes vis in een waterige saus. Mijn man had vlees met sausjes en daar heb ik de sausjes vanaf gehaald. De bediening was wel aardig maar langzaam. Voorheen was het beter en anders. Daarom wilde ik er graag terug.
    De gerechten waren ook verfijnder en er werd meer gevraagd wat je lekker vond en wat niet. Omdat er geen menukaart is weet je ook niet wat je moet gaan betalen.
    Dus teveel betaald voor het eten. viel erg tegen.
    Wij gaan hier niet meer eten.
    Yvonne

2,6