1. Al jaren bestelde ik tot tevredenheid maaltijden die ik liet bezorgen van dit restaurant. Helaas zie ik het laatste jaar een verandering in de kwaliteit van het geleverde en zelfs zo erg dat ik mijn twijfels heb of ik nog moet doorgaan met de bestellingen. De kwaliteit van de maaltijden was in het verleden goed. Zeker in verhouding tot de prijs. Nu echter wordt er kennelijk bezuinigd in de producten van de maaltijden, ten koste van de kwaliteit. Zoals een maaltijd afgeleverd dient te worden en dient te smaken is weinig van over. Er ontbreken te veel ingrediënten in de maaltijden van nu. De nasi en de bami worden nu afgeleverd als gekookt, zonder enige toevoeging van enige groente, ham of ei. In de tjap tjoy kip bevindt zich amper kip, maar wel meer stukjes peen en paprika. Als het restaurant moeite heeft overeind te blijven, vind ik dat heel jammer, maar als ondernemer dien je nimmer te bezuinigen op kwaliteit. Dat is het begin van je einde.

3,3