1. Peter Koster

Vandaag weer eens bij Kreta in Gennep gegeten. Het eten is weer erg goed. Vooraf hadden wij de pikilia en saganaki gerides ( garnalen), erg smakelijk. Lekker glas rode Griekse wijn erbij. Als hoofdgerecht de Kretaschotel ,prima, heerlijk gegrild en lekkere giros! Wij komen zeker weer terug.

Vorige recensies van Peter Koster

• Met ons gezin gaan wij nu al zo'n 4 jaar geregeld uit eten bij 'De Griek' in Gennep. Het is voor ons even een half uurtje rijden vanuit Nijmegen, maar dat hebben wij er graag voor over! Het eten, de gastvrijheid - vriendelijke bediening- en de sfeer (inclusief het verzorgde interieur) maken 'Kreta' tot een fantastisch restaurant. Het restaurant wordt gerund door twee broers, waarvan de een in de keuken staat - en met alle aandacht en liefde de gerechten bereidt-, de ander serveert 'betrokken' en zorgt dat het aan de klanten niets ontbreekt. De prijs-kwaliteitverhouding is echt heel goed! Het vlees is altijd lekker gegrilld en met verse kruiden bereid. Of je kiest voor een combinatieschotel (gegrilld vlees) of bijvoorbeeld de gegrillde zalm, het is allemaal even lekker. Dat geldt ook zeker voor de Pikilia als voorgerecht en - onze favoriet- de garnalen uit de oven! Wij begrijpen niets van die ene negatieve reactie op deze site. De tzaziki is heerlijk, de aardappelschijfjes heel lekker en -vooral- de rode wijn voor een Grieks restaurant en voor dié prijs (!) gewoon goed! Wij rijden niet voor niets een half uurtje naar dit restaurant. Erg goed en lekker allemaal!