Op dit adres zit nu: Marktzicht

1. Koopman

Duurde erg lang voordat we opgemerkt werden. Vervolgens erg lang wachten op de drankjes en het broodplankje, dit kwam toen de drankjes al bijna op waren. Daarna weer erg lang wachten op het hoofdgerecht. Mosselen waren koud, teruggegeven. De nieuwe schaal mosselen lauw. Geen zin meer om weer terug te geven aangezien we nu wel eens wilden eten.
    Geen peper/zout op de tafels. Bij het hoofdgerecht van mijn partner lag de rauwkost los op hetzelfde plankje waarop het eten werd geserveerd. De bijbehorende Hollandaise saus was voorzien van een vel op de bovenkant.
    Wederom weer lang wachten op de 2e bestelling van de drankjes. Het eten was al op toen dit kwam.
    Kortom, om alles moest gevraagd worden. Een slechte prijs/kwaliteit. Bij het afrekenen aangegeven waarop ze kunnen verbeteren. Hier durven we niet meer terug te komen.

3,4