Restaurant verhuisd
  1. Leo 1744 punten

Kartoffel is een Duits georiënteerd restaurant. Tamelijk beperkte kaart, maar de porties zijn royaal en zoals je dat mag verwachten bij onze oosterburen: flink wat vlees. Op een regenachtige maandagmiddag was ik de enige klant: misschien is de maandag sowieso geen drukke dag en als het dan ook nog pijpenstelen regent... However, het eten stond dus in no time op tafel. Aankleding van het restaurant is burgerlijk, beetje truttig, gemütlich. Het bier is goed, de koffie-met-likeur is lekker. De Schweinshaxe, specialiteit van het huis, smaakte uitstekend. Garnituur (gebakken krieltjes met rozemarijn, rode bietensalada) vond ik wat nietszeggend. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Na zo'n maaltijd kun je er wel weer even tegen, ook al is het geen culinair hoogstandje. Vriendelijke bediening.