1. Gisteravond heerlijk gegeten in dit restaurant. De entourage is niet heel indrukwekkend, zeker van buiten niet. De warme vriendelijkheid van het personeel maakt dit dubbel en dwars goed. Wij logeerden in het nabijgelegen kasteelhotel. Met de bus waren we in 5 minuten ter plekke.

De bediening is zeer vriendelijk en attent. Mijn vriendin en ik eten veganistisch. Op het menu heb je een ruime keuze uit vegetarische gerechten. De vaste rijsttafels op het menu waren allemaal met vlees. Op onze vraag of ze ook een vegetarisch menu konden samenstellen werd bevestigend beantwoord. Er werd zelfs gevraagd of we misschien veganistisch aten... Jaa! Nou geen probleem, dan laten we het ei er ook uit! Nou fantastisch :) Heerlijk gegeten en gedronken voor klein prijsje. Nog een leuke tip; warme sake als toetje!