1. Afgelopen vrijdag weer heerlijk “Gossi Unlimited” gegeten bij Gossimijne Uden. Lekker met onze twee meiden die er ook altijd naar uit kijken. Personeel is altijd vrolijk, gezellig én als er wat is niet te beroerd om het gelijk op te lossen.

Vaak (vinden wij dan) zie je bij andere restaurants dat je bij de tapas-menu’s ergens op “toe legt”. Bij de ene gang is het geweldig en bij de andere kun je niets, of niet zoveel, lekkers kiezen, maar dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke smaak. Bij Gossimijne klopt álles, alle gerechtjes kloppen en zijn heerlijk. Van het mandje met brood tot en met de toetjes, lastig want, omdat deze zo lekker zijn, moet je daar ook op tijd rekening mee houden. Onze twee (jonge meiden) hebben hier ook volop keuze. Is dus geen straf om hier eten, we kijken al uit naar de volgende keer!