1. In de middag hier willen lunchen of eigenlijk iets kleins. Bij binnenkomst nog niet de keuze kunnen maken of we all-you-can-eat wouden of à la carte. De 1e serveerster was ons nog rustig aan het uitleggen wat we konden kiezen. Vervolgens liep ze weg om de (à la carte) kaart te halen. Tot mijn verbazing kwam een andere serveerster terug met een kaart, maar die heeft ze ons niet echt laten zien. Ook wil ik bij vermelden dat deze serveerster vele malen opdringeriger was. Ze kwam ons eigenlijk vertellen: je moet all-you-can-eat doen, want dat is goedkoper. Ja oké, maar misschien wil ik helemaal geen all-you-can-eat?

Uiteindelijk op dringend advies all-you-can-eat gedaan, maar daar liet deze verkoopster het niet bij. Zij beval ons letterlijk de huisgemaakte ijsthee te nemen. Er is een ruime keuze aan dranken. Meer dan dat ik gemiddeld zie bij een sushirestaurant. Ik weet niet of het personeel is opgedragen specifiek de ijsthee te verkopen, maar bijna elke keer dat ze langskwam vertelde ze over de ijsthee en dat we het moesten doen. Uiteindelijk toch maar een ijsthee genomen om haar te sussen. Nou ik heb spijt van de ijsthee. Deze was 85% gevuld met ijsgruis en de thee proefde ik dus niet meer. Het was meer beetje citroenwater met de kleur van ijsthee.

Het eten en decor is echt prima, maar laat de baas/bazin echt even wat aan dat opdringerige gedrag doen. Dit motiveert me niet om terug te komen.