1. Jezus wat een ervaring. Na een keer of 6 er behoorlijk te hebben gegeten was het deze week een complete ramp. Allereerst was het er steenkoud, we zaten in de linkerkamer. Het begon met de drank die verkeerd was doorgegeven. Daarna carpaccio + 2,95 toeslag. Deze was ijskoud en kletsnat, het bloed uit het vlees stond op je bord. Daarnaast was het hartstikke taai, ik kreeg het niet weg en heb om een nieuwe gevraagd, die ook keurig werd gebracht.

Als hoofdgerecht had mijn zoon mosselen + 2,95 toeslag en ik Proeverij Landleven Croy. De mosselen waren veel te lang gekookt, ze waren zeer zeer klein en verschrompeld. Proeverij Landleven Croy was 5 cm. taai rundvlees, 3cm. hamburger en een stukje vieze kip. Het toetje softijs met aardbeiensaus en slagroom smaakte ook niet lekker. Vroeger kreeg je krieltjes en frietjes en er lagen al groenten op je bord. Nu kreeg je voor 2 personen een heel klein schaaltje friet en een dessertschaaltje gemengde sla, zonder dressing.

Nu kan je zeggen, voor 15,95 mag je niet veel verwachten, maar met de toeslagen kost dit toch 22 euro per persoon. Alles is veel minder en de kwaliteit is sterk achteruit gegaan. Ook was het warme eten aan de lauwe kant. Voorheen werd alles snel op tafel gezet, we waren er om 18.00 uur en om 20.50 werd ons pas gevraagd wat voor toetje we wilden. Voor mij NOOIT geen Croyse Hoeve meer.

1,7