Op dit adres zit nu: Lord of Kohinoor

1. Tafeltje bij het raam gereserveerd maar dat was volgens hun niet doorgekomen. Terwijl ik het in mijn telefoon kon laten zien van wel, maar we kregen het niet!
    Bestelling opnemen duurde ook veel te lang. Iedereen om ons heen werd geholpen en langs ons werd heen gelopen. Later kwam het goed toen we er iets van gezegd hadden, jammer, gemiste kans.

1. Wat jammer dat het niet goed is overgenomen! Via welk kanaal had u dan gereserveerd? Wij proberen altijd rekening te houden met de wensen van iedere gast, maar helaas zijn bijvoorbeeld onze tafeltjes aan het raam beperkt! Jammer dat u het gevoel heeft gehad dat u opzettelijk genegeerd werd, dit zal ongetwijfeld een misverstand zijn! Het is lastig om deze avond te reconstrueren als u niet aangeeft wanneer u bij ons te gast was zodat we kunnen inzien wat wij fout hebben gedaan! Geef rustig tijdens u aanwezigheid aan wat we verkeerd doen, dat maakt het voor ons eenvoudiger om dit te veranderen! We gaan graag de uitdaging aan bij een volgend bezoek!