1. Op een drukke avond voor koninginnedag, ruim van tevoren een tafel besteld voor 4 personen. We hadden een gezellige plek voor het raam.
    We zaten te wachten op het brood wat niet kwam. Wat bleek, dit moest je bestellen vanaf de kaart, evenals de salade waarvoor nog extra werd gerekend. Voorgerecht smakelijk maar erg klein, was bijna niet op het bord te zien.
    Hoofdgerecht: 2 stukjes ossehaas die bijna niet te zien waren op het bord, maar waarvoor wel het bedrag van 23.50 wordt gerekend. Dit werd geserveerd op een bord met een beetje sla een een hele gekookte ui. Traktatie? En voor z'n vieren werd er 1 puntbakje friet aangevoerd, met wel 20 frietjes erin.

Dan maar een toetje, misschien wordt dit het hoogtepunt van de avond. Ook weer klein, maar smakelijk. De Irish koffie was koud, hiervoor kregen we gelukkig een andere.

Kortom, een vette rekening en met honger van tafel.
    De bediening was aardig, alleen liepen ze met veel te weinig mensen op zo'n drukke avond.
    Jammer, we hadden ons er zeer op verheugd, een avondje gezellig eten bij jullie. Maar helaas komen wij nooit meer terug.

1,7