1. Telefonisch besteld voor afhalen. Zou over 20 minuten klaar zijn. Bleek uiteindelijk meer dan een uur te zijn. Had inmiddels wel honger gekregen. Pakte de loempia's uit. Die bleken erg donkerbruin te zijn, de uiteinden zelfs zwart. Nog steeds erg veel trek. Toen ik de loempia opensneed kwam mij een muffe lucht tegemoet. Toch voorzichtig een hapje genomen maar gelijk terug op mijn bord gespuugd. Smaakte goor en muf. Gelijk geen honger meer.

Restaurant gebeld, die verzochten mij de loempia's terug te brengen. Was ik eigenlijk niet van plan, omdat niet alleen mijn eten maar ook mijn avond al bedorven was. Op de terugweg naar huis toch de loempia's bij het restaurant afgegeven. De kok stond mij op afstand te woord door het doorgeefluik en beweerde dat de loempia vers was, maar misschien alleen iets te lang gebakken. Ik ben vertrokken zonder verder nog op deze onbeleefde manier een discussie aan te gaan en heb ook geen vergoeding geaccepteerd.

Had vroeger een goede ervaring met dit restaurant, maar mij zien ze daar nooit meer als klant terug. Ondanks een paar bakken koffie nog steeds die gore smaak in mijn mond, dus ga nu iets anders verzinnen om daar vanaf te komen.

1,4