1. van jaarsveld-beckers

Gisteren naar Het Buffet geweest. Een warrige juffrouw aldaar liet ons lang wachten voor ze ons naar onze tafel kon verwijzen, want ze was met van alles en nog wat bezig. Tafel en zaal prima. De voorgerechten prima, maar het warme gedeelte was echt een afknapper. Gerechten staan erg ver uit elkaar, sommige gerechten waren eerder lauw dan warm, en niets staat logisch bij elkaar. Op twee plaatsen salades, verschillende rijstgerechten, aardappelgerechten e.d. van elkaar vandaan.
    Veel zoeken en heen en weer lopen om je bord te vullen en als je dan bij je tafel komt is je eten echt afgekoeld. En smakelijk was het ook niet echt, flauw, aardappelen die in de olie/vet dreven, vlees taai. Borden niet echt warm, maar wel bij de toetjes zodat het ijs meteen begint te smelten. Toetjes daarentegen waren prima en volop keus. Kwaliteit/prijs verhouding niet oké.