1. Ik kan hier geen onvertogen woord over zeggen. Een restaurant toch wel uit het wat chiquere segment. De gerechten zijn kunstwerkjes op het bord en zeer verrassend qua samenstelling van smaken. Ik heb me een keer laten foppen door niet het verrassingsmenu te kiezen en ondanks dat ik echt verrukkelijke gerechten had, heb ik toch met lichte jaloezie naar het eten van mijn man gekeken.

Wat ik erg leuk vind, is dat ze gebruik maken van de modernere en vernieuwende kooktechnieken zoals onder andere sous vide. Ik ben daar echt fan van. Het personeel komt professioneel over, ze weten waar ze mee bezig zijn. Om het even plat te omschrijven, het wat duurder betaalde horeca personeel, of tenminste zeer goed opgeleid in het restaurant. De standaarden liggen hoog.

Voor onze portemonnee niet weggelegd om hier vaak te eten, want aan deze kwaliteit hangt natuurlijk wel een prijskaartje, wat het dan wel weer extra bijzonder maakt. Evengoed zijn ze voor wat je krijgt ook weer niet duur te noemen. Echt een aanrader. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer en die staat gelukkig al gereserveerd...