Op dit adres zit nu: THIBEAU

1. Al vaker bij du Commerce geweest maar vandaag viel het erg tegen. De bediening was vlot met de bestelling opnemen maar het eten liet lang op zich wachten. Het was duidelijk te zien dat het niet georganiseerd liep. Uiteindelijk naar onze bestelling gevraagd en na een onverschillige reactie, onze broodjes gekregen. Die smaakte overigens prima. De koffie werd gebracht toen we de broodjes bijna op hadden terwijl het personeel ondertussen zelf wat zat te eten. Ook andere gasten informeerden naar hun bestelling. Het was te zien dat er verschillende maaltijden vanuit de keuken waren klaar gezet maar om onduidelijke redenen bleef het staan terwijl het personeel er niets mee deed. Totaal geen betrokkenheid met hun werk of de gasten.

1. Bas
    Van restaurant

Helaas was onze personeelssterkte niet helemaal op orde. Daarvoor onze oprechte excuses. Wij zullen er in de toekomst alles aan doen om er voor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Wij hopen je in de toekomst zeker nog als gast in onze zaak te mogen begroeten. Het team van Grand Café Du Commerce.