1. Annette versteeg

Elke keer is het weer een feest om bij de Italiaan in de Emmastraat te eten! Het personeel en de sfeer zorgen er samen voor om je het gevoel te geven een avondmaal in Italië te eten. Altijd weer even genieten. En het eten... Dat is voor ons dé reden om steeds weer terug te komen, dan ook de huisgemaakte limoncello niet te vergeten, de topafsluiter. Vandaag zaten we toevallig tussen 2 Italiaanse families, wat het Italië gevoel nog meer bij ons omhoog haalde.
    Wij komen al regelmatig eten, maar nog nooit een recensie geschreven op Internet. Nu hebben ze bij de fooienpot een bordje staan met de vraag of iedereen een leuke recensie zou willen achterlaten op internet met een leuke foto. Goed idee! Mijn nicht heeft een eigen snackbar, ik ga het haar zeker doorgeven aangezien ik zie dat het echt werkt! Helaas hebben we geen foto gemaakt. Maar hierbij onze recensie! Bedankt allemaal voor iedere avond, waarbij we tot nu toe iedere keer écht hebben genoten!