1. We zaten buiten, bestelden een drankje en kregen dat vrij snel. Daarna zijn we binnen gaan zitten omdat de kinderen gek werden van de wespen. Binnen werden we compleet genegeerd. Ik vroeg netjes aan een meisje of ze onze bestelling wilde opnemen. Chagrijnig vertelde ze ons even te wachten, en dat deden we. Ze bleef ons bewust negeren... Na een half uur zijn we naar de bar gelopen en hebben ons drankje betaald. Daarna heerlijk gegeten bij de buren. We aten hier regelmatig, maar na deze ervaring nooit meer.

1. Peter
    Van restaurant

Beste Ida,

Erg vervelend dat u een negatief gevoel hebt overgehouden aan uw bezoek de laatste keer. Helaas kan ik met de gegevens die ik nu heb niet veel. Ik wil graag wat meer gegevens van u ontvangen zodat ik kan nagaan wat en waar t mis is gelopen. Ik verzoek u dan ook vriendelijk per mail te reageren en hierin aan te geven welke dag, tijdtip etc u bij ons bent geweest. bij voorbaat dank voor uw reactie! De Pannekoekenbakker Heusden (heusden@pannekoekenbakker.nl)

2. Heel netjes afgehandeld, hartelijk bedankt