1. Fam . Snoei.

De laatste jaren van de oude eigenaar (Victor Louzada) werd de sfeer alleen maar minder. Hij was het duidelijk zat. Wij hebben er regelmatig gegeten en geslapen. Eenvoudig maar goed.
    Na een poosje niet meer te zijn gegaan besloten we ons 34 jarig huwelijk toch door te brengen in 't Hilletje. Het personeel is super, heerlijk gegeten! Tot dat we 's morgens om half negen beneden waren en er nog niemand aanwezig was. Vreemd, toch maar weer even naar de kamer (3) die trouwens ook 's nachts zeer rumoerig was door een koelmotor of zoiets. Advies: besluit u toch te overnachten, accepteer niet kamer 3.
    De nieuwe eigenaresse is zo'n triest figuur, Zo'n brok chagrijn! Niet aardig en niet gastvrij! Zeker een slechte nacht gehad! Ze praat alleen als het echt moet. Het ontbijt buffet is erg simpel.
    Mensen niet heen gaan! Er zijn zoveel leuke adressen die veel gastvrijer zijn. Voor ons nooit geen Hilletje meer.

4,1

1. Beste familie Snoei,

Hartelijk dank voor jullie recensie. het spijt mij te horen dat jullie de gastvrijheid zo hebben ervaren. Wij streven om het iedereen naar zijn zin te maken. De klacht over de koeling is in behandeling genomen. Mijn excuus dat ik in de ochtend nukkig op u over ben gekomen. Dit is helemaal niet de bedoeling geweest. In de agenda stond dat u ontbijt had om 09.00 uur, toen ik jullie aan tafel zag zitten om 08.30 uur wilde ik juist snel voor u alles klaar maken. Ik wil jullie hierbij uitnodigen voor een diner in ons restaurant, uiteraard met korting de hoofdgerechten zullen voor onze rekening zijn. Ik hoor graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Rianne Geven