1. Slecht!! Kennelijk gaat het tegenwoordig alleen maar om geld verdienen in deze toko. Klantvriendelijkheid kennen ze niet en als je je hond een bak water wilt geven dan moet die maar genoegen nemen met een lauwwarme gevulde drinkbak. Als je dan de drinkbak leegt en vervolgens vult met schoon water dan worden ze boos want ze vinden dat je hond(en) geen recht hebben op een vers bakkie! Ook de prijzen zijn over het algemeen hier hoger dan in het dorp en als je per ongeluk iets laat liggen zoals een pen, aansteker o.i.d. dan pleurt men het direct in de afvalbak en zegt men dat ze het hebben weggegooid en krijg je het niet terug jammer maar helaas. Ik kom er dus niet meer. Te duur, slechte service en klant onvriendelijk. Één gevoel geven ze je wel mee als je weggaat en dat is dat je het gevoel overhoudt dat je bent bedonderd.

1,8