Op dit adres zit nu: Diner Quartier

1. Wij zijn hier gisteravond met ons werk geweest en ik heb vanaf het begin alleen maar genoten. Het ontbrak ons nergens aan.

Je merkt wel dat de koks hier iets meer ervaringen hebben dan een gemiddelde all you can eat restaurant. Alles smaakt gewoon verrukkelijk.

De bediening is echt vriendelijk te noemen. Niet gemaakt maar echt een aangename vriendelijkheid.

Voor de prijs denk ik echt dat het bijna niet mogelijk is. Je kan echt topkwaliteit eten voor maar 24,95 p.p. En dat is ook nog eens inclusief bier en huiswijn. Je hebt echt veel keuze. Er is een open keuken waar je direct je eten kan bestellen wat de koks dan gelijk klaar maken. Je hebt een visafdeling, grill, wok, pizza en japanse bakplaat. Daarnaast zijn de sushi's, voorgerechten en nagerechten eiland echt goed verzorgd. Een dikke 10!!

Wij zijn verkocht

Vorige recensies van amy

• amy

Als je kan rekenen is het echt niet duur! 22,50 voor eten en drinken vind ik in vergelijking eigenlijk nog best goedkoop voor de kwaliteit die ze bieden.

Eten is heerlijk klaar gemaakt, en sfeer dat ben je toch zelf! Ik ga altijd met een vriendenclubje, en iedere keer weer super gezellig!