1. Met mijn vrouw hebben wij hier fantastisch gegeten in een leuke ambiance met een uitstekende service. Vooraf namen we Scampi's met provencaalse saus. Heerlijke smaak en de saus erbij was om te smullen. Hierna samen de Tournedos 'Stroganoff' genomen waarbij de saus aan tafel bereid werd. Ik ben geen vleeseter maar deze Tournedos is zacht en mals en met de saus erbij is dit genieten, zo lekker van smaak. Hulde voor de kok die dit bereid heeft. Bij het eten hebben we een lekkere fles Elzas Pinot Blanc gedronken. We werden bediend door gastheer/eigenaar Ad die zeer vriendelijk en plezierig overkomt en zijn vak op een uitstekende manier uitdraagt. Deze man is een voorbeeld hoe je als gastheer voor de klanten in een restaurant moet fungeren. Een aanrader om hier te gaan eten en wij komen zeker terug bij dit uitstekende restaurant. We hebben een geweldige en plezierige avond hier gehad.

Vorige recensies van Roelof Luinge

• 22 Juni met vrienden wezen eten. Uitstekende bediening door Rick en de baas Ad.
    De Scampi's als voorgerecht was heel lekker.
    Ik hou van vis maar als ik bij het Huis met de Pilaren ga eten neem ik Tournedos Stroganoff als hoofdgerecht.
    Dit de specialiteit van het huis.
    Het vlees is heel zacht en smaakvol en de saus verrukkelijk om je vingers erbij af te likken. Super gewoon.
    Bij het eten heerlijke wijn, voldoende groente, frietjes en gebakken aardappelen.
    Wij komen zeker terug in dit restaurant.