1. 11 juli. Na lange tijd weer eens gegeten bij Boode, had mij eigenlijk voorgenomen om het niet meer te doen na enkele slechte ervaringen. Tafeltje gereserveerd om 19.00 uur, ondanks voldoende personeel en geen bijzondere drukte duurde het enige tijd voordat er iemand de bestelling kwam opnemen. Net op het moment dat wij dachten "we gaan de kaart maar zelf ophalen" werd die aan tafel gebracht. Mijn tafelgenote klaagde dat er in haar voorgerecht niet de beloofde avocado zat, de serveerster zou het met de keuken overleggen, niets meer van gehoord. De vleesgerechten waren allemaal prima. De coquilles waren lekker maar de risotto rijst leek meer op risotto pap. Het duurde allemaal vreselijk lang, gelukkig was het een aangenaam gezelschap en hebben we ons wel vermaakt. Halverwege kwam de serveerster haar excuses aanbieden dat het allemaal zo lang duurde, het arme meisje was kennelijk gestuurd door de restautantmanager, terwijl ze er waarschijnlijk niets aan kon doen. Chaotische bediening, heb zeker 4 verschillende personen aan tafel gezien, drankjes en bestek naar verkeerde tafels. Koffie werd aangeboden maar stond wel op de rekening, sorry sorry had ik nog door moeten geven. Het zal de wet van Murphy wel zijn, maar ik ben niet geschikt voor Boode.