1. fam. van Hoof

We hebben donderdag 2-7-2015 hier gegeten met 6 personen en gebruik gemaakt van de kortings (?) bonnen. Stap svp af van deze bonnen 2 menu's voor de prijs van 1 is niet representatief meer. Vraag gewoon euro 32,50 voor een zes-gangen verrassingsmenu, dan is het geloofwaardiger!

Bij de reservering hebben we gevraagd om op het terras te mogen dineren maar dat was in combinatie met de aanbieding niet mogelijk, let wel het was die dag 33 graden! Bij aankomst bleek het toch mogelijk te zijn om buiten te dineren!

Het zesgangenmenu zag er veelbelovend uit maar er waren 2 personen in ons gezelschap die geen gamba's wilden en tegen een meerprijs van 5 euro p.p. kregen zij een stukje kabeljauw aangeboden. Waarom een meerprijs?

Het menu was verder oke en we hebben lekker gegeten.

Aan het eind van de avond wilden we met onze creditcard betalen maar omdat we gebruikmaakten van het menu was dit niet mogelijk. Er moest dus op een andere manier betaald worden.

Toch jammer dat er zoveel regeltjes aan het verrassingsmenu zitten.