Op dit adres zit nu: De Balije Tuin

1. Marc 32 punten

Ronduit slecht. Het begon allemaal goed. De ontvangst was hartelijk en de bediening niet al te snel, maar niet storend. De kaart bleek een bord dat langs de tafels werd gesleept. Leuk, maar een papieren versie is een beter plan. Er kwam een bruscetta op tafel als amuse. Prima op smaak, maar zag er niet vers uit. De voorgerechten waren prima. Heerlijke soep of goede carpaccio. Tot nu toe geen klagen. Helaas ging het bij het hoofdgerecht helemaal mis. Een varkenshaas die gewoon rauw werd geserveerd, lamskoteletten die met geen mogelijkheid te snijden of kauwen zijn. De Mul was OK (maar wie verzint het, deze met een laag kaas te gratineren? Ook hier was een kaart met een beschrijving van het gerecht welkom geweest). Aan de gyros kun je weinig fout doen en dat bleek. Na de opmerking over de rauwe varkenshaas kwam de ober een bordje brengen en kregen we tot onze verbazing dezelfde stukken opnieuw gebakken terug! (Wel prima gaar nu, het kan dus wel). We maakten hier opmerkingen over naar het personeel, maar de jonge man, duidelijk niet het meest ervaren, had niet de tegenwoordigheid van geest de baas erbij te roepen. Om de avond toch nog feestelijk af te sluiten besloten we wel een dessert te bestellen. Ook hier ging het weer faliekant mis. Geen vanilleijs in huis, terwijl er dame blanche op het bord staat! Gelukkig was de koffie wel prima.

Vreselijk jammer, vooral voor mijn ouders die dachten ons mee te nemen voor een speciale avond. Ik heb nog nooit (en ik eet zeer regelmatig buiten de deur) zo iets slechts mee gemaakt.

2,6