1. We dachten hier gezellig te gaan eten na een dagje weg. Bij binnenkomst werden we netjes naar onze plek gebracht. Hier werd ons om een drankje gevraagd. Omdat wij hier nog nooit eerder waren geweest, had ik het op prijs gesteld als ze uitleg hadden gegeven over het systeem. Dit gebeurde echter niet. Ik ging ervan uit dat 't ongeveer hetzelfde werkte als bij andere "all you can eat" restaurants. Wij vulden dus een aantal dingen in.

Na een tijdje kwam de bediende het blaadje halen, waarna ze na een tijdje terug kwam met; "Weten jullie wel hoe het werkt??" Waarop ik antwoordde dat dit onze eerste keer was. Ze zei dat we per persoon 5 gerechtjes per keer mochten kiezen en liep gelijk weg. Omdat het nog niet helemaal duidelijk was, vroeg ik voor verdere uitleg aan een andere collega. Deze sprak echter niet Nederlands, waardoor er weer iemand anders bij werd geroepen. Deze persoon keek ons aan alsof we dom waren, en zei "jullie mogen gewoon 5 gerechtjes per persoon kiezen" en liep gelijk weg.

De gerechtjes werden in fases gebracht, terwijl je ze toch besteld om samen te kunnen eten? Er zat soms wel een kwartier tussen. Bij de volgende ronde moesten we zelf de kaart afgeven. Het eten was verder prima, maar het personeel vonden wij érg onbeleefd. Daarin dus ook de prijs/kwaliteit. € 24,80 exclusief drank vind ik het dan ook niet waard. Erg jammer.