1. z van Leusen

Wij hebben met ons vieren gegeten. De pizza was een beetje kleverig maar ok, de spaghetti van mijn dochter zwom in een dunne saus zonder veel smaak, en de mixed grill voor twee was een plateau met 4 stukjes vlees per persoon, die werd geserveerd met een paar opgerolde stukjes courgette. Geen salade, ook geen enkele vorm van aardappelen, patat etc... Zeer teleurstellend.

Het ergste van allemaal was het dessert. Ik had trio van Italiaanse taarten. Die was samengesteld uit tiramisu, taart met bosvruchten en een taart met hazelnoot. Ik kreeg een bord met drie identieke stukken iets... In de verste verte geen tiramisu. Eentje zonder saus, de andere twee geklodderd met iets van kwark met bosvruchten en hazelnoot. Echt erg slecht en onsmakelijk.

De jongen die ons bediende was vrolijk, attent en probeerde het naar onze zin te maken. Jammer dat de rekening niet klopte. Jammer van onze avond. Wij komen niet meer terug.