1. Wij zijn er vorig jaar 2 keer geweest en 2 keer knudde. De laatste keer was onze Moeder mee, daar hebben we haar dus geen plezier mee gedaan. Wat een aanfluiting. Toen we aankwamen, niet een vriendelijk woord van het personeel, die waren humeurig omdat er 2 kindjes speelden en wat geluid maakten. Lang wachten op de kaart en het drinken. En toen kwam het eten. De soep waterig en smaakloos, de patat en aardappelen week. 1 stronkje rauwe witlof en een gevulde rauwe paddenstoel, rauwkost verlept en het vlees zo taai als een schoenzool. Ik had zelf een scholrolletje gevuld met zalm, die kopen ze gewoon bij de Aldi en warmen het op in de magnetron, kurkdroog. Het toetje was het enige wat nog wel ging. Mij Moeder wilde niet dat ik er wat van zou zeggen omdat er meer mensen zaten en ze het sneu vond. Ik vond het verdomde sneu voor haar dat ze zo bediend werd en afgekeurd eten kreeg.. En dan durft Zuiderzand zich een goed restaurant te noemen? Ze moeten zich doodschamen. Als ze dan toch iets goed willen doen, bied mijn Moeder dan een gratis en goed diner aan, dan pas lijk je restaurantwaardig. Ik plaats nog even een foto zodat u het gezicht van mijn Moeder kunt zien terwijl ze "geniet" van haar bord drab!