Kasteel Woerden blijft geopend als evenementenlocatie

Op dit adres zit nu: Het Kasteelcafé | Kasteel Woerden

1. Ik kreeg een mailing met een aanbieding voor een lunch met asperges en zalm. Eenmaal binnen werden we hartelijk ontvangen door een nette jongeman. Ambiance is erg mooi en het eten is heerlijk. Ik vond de asperges heerlijk! Mijn vrouw had een salade. Ook erg goed en royaal. Ik meende dat de foto expositie er nog was, maar die bleek er al enige tijd niet meer te zijn. Wel mooie schilderijen! We komen graag terug en dan nemen we onze (klein)kinderen mee.

Vorige recensies van Ben

• Ali boucharid

Goed sfeertje, relaxte zaak. Ze houden ook goed rekening met mijn maaltijdwensen. Had een menu met varkensvlees erin. Hier kwam een goed alternatief voor. Tot de volgende keer. Heerlijk Terras.

A.Boucharid

• Topavond gehad, heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Onze serveerster wist niet zo veel van wijn, maar dat ving haar chef goed op. Echte aanrader en gaaf terras trouwens.

• Tijdens de restaurantweek weer in Kasteel Woerden gegeten, wij komen hier enkele malen per jaar en iedere keer worden we weer extra verrast. Een gezellige drukte en een bijzonder warme sfeer. We voelen ons hier altijd zeer welkom. Ook nu had de bediening weer alles onder controle en had zelfs nog tijd voor een gezellig praatje aan tafel. Het eten was goed, normaal geen echte visliefhebber maar ik vond de carpaccio van heilbot een vernieuwend gerecht! Als hoofdgerecht de eend die was helemaal af, duidelijk met passie bereid. Alles lekker rustig, niet 'opgejaagd', heerlijk. Kijk nu alweer uit naar ons volgende bezoek. Bij vertrek kregen we een flyer mee voor de volgende fairtrade restaurantweek in november, daar zullen ze mij zeker weer zien!