1. Toos Janssen

10 mei wezen eten. 2 pizza's besteld, deze waren lekker. 1 iemand had lasagne, deze was zwart aan de randen en droog. Eten terug willen sturen, werd moeilijk over gedaan door de chef. Dit hoorde zo te smaken volgens de chef. Na veel moeite toch een pizza kunnen bestellen, eveneens zwarte bodem.
    Personeel bediening doet hun best, maar erg amateuristisch. Cola bestellen, cola light krijgen en niet even de moeite doen een andere te brengen. Niet voor herhaling vatbaar. In de binnentuin gezeten, daar werden wij vergezeld door rupsen, vliegen en slakken. Kortom, ik zou dit restaurant afraden.

2,4

1. Bella Italia
    Van restaurant

Graag willen wij reageren op deze recensie. Deze is gebaseerd op leugens en onterechtheden.
    De Lasagne die volgens de 3 meisjes zwart was, was zoals het hoort gebakken in de oven en niet opgewarmd in de magnetron zoals normaal gesproken in restaurants wordt gedaan. De lasagne krijgt dan inderdaad een kleurtje in tegenstelling tot een magnetronmaaltijd. Onze lasagne is zoals een lasagne in Italië wordt gemaakt en gegeten, niet zoals de lasagne uit de supermarkt of de soorten die worden opgewarmd door de bezorgpizzeria's. De chef heeft dat proberen uit te leggen maar daar werd niet naar geluisterd. Wij hebben toen een pizza aangeboden en de lasagne van de rekening gehaald. De pizza was exact het zelfde als de pizza's die de andere 2 meisjes als lekker hadden gewaardeerd, dus dat deze pizza ineens niet lekker was en verbrand zou zijn klopt niet. Dat de ober Cola Light heeft geserveerd ipv Cola is ons niet bekend, als dat was aangegeven dan had hij die zonder probleem omgeruild.
    Ons personeel is of al jaren tot volle tevredenheid van ons en onze gasten aan het werk of doet een horeca-opleiding en is dus zeker niet amateuristisch te noemen.
    Rupsen, slakken, vliegen, wespen, spinnen etc zijn beestjes waar wij in Nederland en in de rest van de wereld buiten mee te maken hebben. Soms inderdaad vervelend maar de natuur kunnen wij niet veranderen. Zou een beetje raar zijn als de ober meppend met een vliegenmepper of spuitend met een spuitbus insecticide rond zou lopen.