1. Mijn vriend nam mij mee omdat we beiden hier nog niet geweest waren. Zoveel leuke restaurants zijn er niet in Den Helder. Nou, deze wel hoor!

Begint al bij binnenkomst. Worden netjes ontvangen, jassen worden aangenomen en worden keurig naar onze plek gewezen. De aankleding/sfeer past goed bij Den Helder. Een nautisch tintje waarbij je kan plaatsnemen in het 'boot' gedeelte of in een romantisch prieeltje aan de voorzijde. Het oogt gezellig. Enig minpuntje is dat aan de 'bootzijde', de grootte van de stoelen niet goed passen bij de afmeting van de tafels. Als je met zijn 2tjes naast elkaar zit, zit degene aan de binnenkant halfjes in het pad. Dat kan als lastig worden ervaren. Verder een open keuken, wat weergeeft dat er geen geheimen zijn en men kan zien dat de koks aan het werk zijn.

Vriendelijk en open houding(en) van het personeel. Dienen drankjes op correcte wijze in het glas. Lees: een beetje in het glas en de rest in het flesje laten zitten. Komen snel bij je aan tafel voor eten/drinken/tapas. Eten is goed en smaakt zeer prima.

En verder een groot compliment voor personeel en 'de baas' voor het correct en vriendelijk afhandelen van 'dronken' gasten die wouden plaatsnemen. Wegens de vooravond van koningsdag werden deze gasten (waarbij men kon zien dat ze dronken waren) vriendelijk naar buiten gewezen. Complimenten!

Een aanrader voor de stad Den Helder. Ga zo door!