1. Wat een tegenvaller! Ambiance echt ver te zoeken (Koningsdag, dus harde muziek, ook binnen). Het restaurant was een soort doorgangs-renpad geworden voor het personeel dat zichtbaar genoot van alle muziek en vooral daarin geïnteresseerd was. Keuze op de kaart was beperkt tot een minimum (maar goed; Koningsdag) dus er liep wel heel veel personeel rond maar wat ze deden behalve rondrennen, is mij ontgaan. De salade die ik nam was klein, de zalm ver te zoeken, kortom slechte keuze. De rekening kon alleen contant betaald worden bleek en dat was ook wel even schrikken, want goedkoop is het niet bij Mangiare maar als je er wat voor krijgt en als je vriendelijk wordt bejegend (zoals ik gewend was bij hen) dan geeft dat niet zo. Jammer dat het zo'n tegenvaller was. Op zoek naar een nieuwe nummer 1!

1. Beste Brigitte, Wat vervelend om te horen dat uw Koningsdag bij Mangiare niet is bevallen! Als u me toestaat, wil ik graag een toelichting geven. Koningsdag bij Mangiare is in 10 jaar tijd uitgegroeid tot een groot feest! Heel veel mensen komen elk jaar weer met ons feest vieren. De filmpjes en foto's op onze facebookpagina getuigen hiervan. De muziek is hier een belangrijk onderdeel van. Echter zien we naar aanleiding van uw opmerking in dat we wellicht de volumeknop wat later open kunnen draaien. Op die manier kunt u in wat meer rust van uw lunch genieten. We verbouwen het restaurant en de tuin zodanig dat we alle gasten kunnen faciliteren. Het verbouwen, maar vooral ook het klaarzetten van alles dat nodig is voor de topdrukte later op de dag neemt veel tijd in beslag. Het spijt me werkelijk dat het op u overkwam alsof ons personeel als drukke tieners rondliep. Zij waren vooral heel hard bezig ervoor te zorgen dat alles gesmeerd zou verlopen. Ook op dit punt zullen we bekijken of we dit volgend jaar anders/ beter kunnen aanpakken. Logistiek is het niet mogelijk om op Koningsdag onze volledige kaart te voeren. Om gasten tegemoet te komen, serveren we een kleine selectie van onze menukaart. Voor volgend jaar bekijken we of we juist géén eten, óf juist de gehele menukaart, óf toch weer een selectie zullen serveren. We zijn (helaas) verplicht om drankjes in plastic bekers te schenken. Er mag op deze anders-dan-anders-dag absoluut geen glas worden gebruikt. Ook voor ons geen pretje, maar deze regel wordt tijdens Koningsdag van hogerhand opgelegd. Op de voordeur hebben we middels een poster aangegeven dat er die bijzondere dag alleen contant kan worden betaald. Hieraan liggen ook weer logistieke redenen ten grondslag. We gaan bekijken of we deze informatie volgend jaar nog duidelijker kenbaar kunnen maken. Als laatste wil ik de hoop uitspreken dat u nog eens kennis komt maken met Mangiare. Maar dan op een 'gewone' dag. Om u te bedanken voor uw verbeterpunten, bied ik u dan graag een lekker drankje aan! Met vriendelijke groet, Micha van Deurzen Trattoria Mangiare