1. Aad en Ineke

Koffie met Bourgondische appeltaart! Een uitstekende start van een wandelweekend. Onze tassen op de kamer gezet en daarna wandelen met z'n tienen vanuit Barneveld naar Kootwijk. Bij terugkomst in de gasterij heerlijk koffie drinken op het terras.
    Om zes uur namen we plaats aan 'onze' stamtafel. Onze drankjes werden opgenomen en werden wij verrast met een heerlijke amuse van het huis. Een tweede amuse was geen probleem. We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu. Alles werd opgediend met een warme vriendelijke sfeervolle saus van gastvrijheid. Het toetje beloofde hemelse modder en de gastvrouw en gastheren logen niet, want het smaakte hemels. We bleven overnachten en na een gezellige avond zochten we onze bedden op. Na een verkwikkende nachtrust op bedden met uitstekende matrassen, wachtte ons een heerlijk ontbijt waarbij uiteraard de gekookte eieren niet ontbraken met zoveel Barnevelders in de omgeving. De kok zorgde ondertussen voor een goed lunchpakket voor de wandeling naar paleis Het Loo. We hebben genoten van veel gastvrijheid en heerlijk eten. Een aanrader om heerlijk, sfeervol te eten en van een goede nachtrust te genieten. En alles in een goede kwaliteit- en prijsverhouding!
    Het was alleen jammer dat onze tafel zich vlak bij de deur bevond. Dat is met buitentemperaturen van rond de 5 graden niet prettig. Daar moeten jullie nog een oplossing voor zoeken.