Op dit adres zit nu: Yiamas

1. Wij zijn al meer dan 20x bij misato gaan eten, de laatste tijd werd het wel steeds minder qua eten. Wasabi verdund, paar keer vragen en dan krijg je wel de echte wassabi. Gisteren spande echter de kroon, door de februari aktie was het bomvol.. dit was echt te merken, iedereen hoorde je en zag waren zich aan t beklagen. De sushi was perfect, daar kan je niks slecht over zeggen. Maar de warme gerechten werden louw ef bijna koud geserveerd. 35 min wachten op drinken en tot 3 maal dat over nieuw besteld te hebben eindelijk ons drinken gekregen. We ergende ons, dit was geen gezellig dagje uit met vrienden. 1e ronde 2 gerechten vergeten, 2e ronde 3 gerechten vergeten die wij besteld hadden, bediening echt extreem waardeloos, geen 1x iemand bij onze tafel gezien of wij nog wat wilde drinken. Bij de 3e ronde wachten 30 min en weer t drinken niet gekregen te hebben zijn wij opgestaan, we hebben ons bleklaagd en hebben uiteindelijk de helft betaald en zijn vertrokken.

Het mooiste was eigenlijk, toen wij opstapte en andere dat zagen zijn nog 2 koppels opgestapt waarvan eentje gewoon weg liep zonder te betalen.

Eindrapport

Sushi 9
    bediening 0
    Warme bijgerechten 2

1. soms is het druk dan kunnen zij toch niks aan doen? En dan nog ze zijn volgens mij boos omdat de yumi nog geen 3 of 4 kilometer vandaan is

Vorige recensies van Beelen

• Ik wilde gisteren mijn man verrassen, gezellig gaan eten bij misato, dit was echter een ramp, zeer slechte bediening, verkeerde gerechten ontvangen, warme gerechten waren koud, ze kregen het zelf voor elkaar op soup koud te serveren. Ze konden de druk niet aan veel te vol en zeer onervaren personeel..

Nooit meer misato.

1,7